~sovdags~

Vart hos en kompis från gymnasiet idag som bor några kilometer från mitt. Hon fick en liten dotter den 20december så jag och barnen var och hälsade på de innan idag :) Hon och MElvin kommer gå på samma dagis och skola sen :D



Hampus har alltid vait svår att lägga, fram till i somras så somnade han i sin spjälsäng både på dagen och på kvällen. Men när jag började jobba så tvärvägrade han med det. Melvin ligger i mitten jämte mig och Jonas,  och Hampus ligger i spjälsängen men vi har tagit bort långsidan och ställt sängen jämte vår. Men han ligger inte i den utan upp-på en ska han ligga.
Men förra veckan satte jag dit sidan och nu har han somnat/sovit i sin säng 3nätter i rad :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0